BITCHES Yasmin's
Yasmin Nabila
About Twitter Entry

First sem went well.
Saturday, November 1, 2014 ♥ 4:59 PM ♥ 0 comments
Assalamualaikum hi again!!! Ok kali ni, it's going to be a long post. Hehe. So alhamdulillah based on my previous post i was hoping that I'll managed to further my studies kan? Guess what? I did! And yeah UiTM Lendu! *sujud syukur* Kinda unbelievable but it's all fate. Walaupun tak dapat course AD yang aku nak (Graphic), I get Photography & Creative Imaging instead. Wow what an experience! You don't know what I've been through for the last 4 hectic months! Dengan life kat kolejnya yang sangat sangat mendesak ugh sangat penat ok sebab aku dapat kolej Tun Hasan (kolej yang sangat ketat dengan disiplin) but overall aku rasa selamat staying at that kolej sbb tiap malam tak pernah lepas baca surah Al-Mulk at each level. Cuma tu lah, kekadang rasa malas timbul then aku membatukan diri kat dalam bilik dengan roommate. Oh yes! Talking about roommate, as far as I know there are three of us, but unfortunately, the other one vanished so basically ada dua jelah hahaha. So my roomie is Quratul Aini or should I call her Que. A nice, talkative girl from Seremban. She's a pra-diploma student. Cuma 6 bulan di UiTM Lendu, and then idk. I kinda miss her tau, sbb dia sangat caring and penyabar. Bayang lah, siapa je sanggup bangun bila tak ada kelas just to wake her friend up? But she does. I miss her hmm.




There she is. This is the last time I had lunch with her. Kalau ada rezeki, kita jumpa lagi Quratul Aini :')


Ok as for my classmates!!! Haaaa ni yang excited nak cerita ni hahahaha. Omg you won't believe it when I say diorang tersangat la awesome hahaha poyonya ayat alahai tapi tu lah kenyataannya! They are;

Shafiq Musa (Jibam/Our classrep.)
Amir Hakim (Shark)
Shahazim Afiq (Ajim)
Ariezah (Ijah)
Hareena Hanani 
Athirah (Acik)
Syahirah Aziz (Ira)
Fatin Farhana (Aten)
Afiq Izzat (Ijat)
Zul
Mior
Farid
Amirul Azri
Hikmah (Mimah)
Fatin Elyanie (Ell)
Fitrah (Fit)
Aisa 
Izzaty (Izzy)
Diana (Dee)



WE ARE THE MIGHTY'S!
AD1171A

AD tu stands for Art & Design. Ceh bangga sat. 117 pulak is our course code. Fuh memang lain macam bila dah duduk Universiti ni. Best dia cuma hang yang boleh rasa bila hang masuk nanti hehehe. Sebenarnya memang dah lama aim UiTM, course AD ni sbb mmg minat. Tak sangka Allah permudahkan segalanya :) I'm feeling blessed. Tak nak bukak cerita pasal bad things yang happen to me kat sana, buat sakit hati je! Ok so nah here is a picture of us having fun before the last paper of VCS128!










PASTFUTURE
Mynn;
Yasmin Nabila Ahmad Luthfi


Mine;